Sunday 23 October 2011

MALEHH :/

seriously, aku dah malas nak update psal 'sekolah unik malaysia' lagii.. berkubur laaa kat situu.. skrang nii akuu penat gilaa buat itu ini,, sekolah, sekolah.. -_- memang tak pernah berkubur cam sekolah unik malaysia.
--ceh
crite sal sekolah nii, aku ade satu perkara nak kongsi ngan korang.. aku ni rajin pergi yang pagi, petang punyaa aku malas nak pergi.. taktahulaa kenapa, even ade hal penting tahap gaban, aku tetap tak datang kalau aku tak nakk.. kenapa (Y) tapi kann.. ade orang tuu kan.. die teramat/tersangat desperate.. aku rase dalam satu medium tuu die nak cite sumellaaa sal die punyaa,, cam batak pon ade.. --' aku tgok die punya pon takde camtuu.. yelaa, first time kutt^
tapi tak sukaa~~
walaupun cara die cam 1st time, tapi aku tetap tak sukaa! B.A.T.A.K+D,E,S,P,E,R,A,T,E=that's you!! tapi takpelaa, asal tak ganggu hidup aku sudah.. aku nii bukannya salu amek hall//port pon.. sebab no reason for why i must get involved too; kann? setuju? tak stuju pi mampuihh hang laa, hang nak watpa punn.. hampa tak kesah -___- aku tak suka kau.. kepada sesiapa yang perasan nii adalah die, stop being like that. because this is not for you, okay? this is for the one who same sch with me.. and she 2 years lessss than me.. tapi takpelaa.. asal kau hormat aku sudahhlaa ekk? and asal kau bahagia dengan kau punyaa tuuu..
[habehsaltuuh]
aku crite sal friends aku plak.. baru2 nii,, kwan baik aku gaduh ngan kwan baik aku. /camnetuh\? lantoikkee lewww``` yg penting aku sokong yang aku rasa betul.*spatutnya tak camtu tapi ksalahan die terlalu besar* and yang betultu kwan baik aku laa.. yang mana satu? yang paling betullaaa~ :P ni hall bocor2 rahsia laa that's why, dah laa gi bocorkan kat lelaki polakk tuu,, tak ke malu kwan baik aku yang betul tu?? siannlaa sikit sayang>>derghh! aku tak rela laa dohh``` tak rela nak biar kau terus like that, and i will remove you from my life.. done and great```
*hujan oh hujan*
semenjak 2 menjak nii memang hujan,, aku pun dah naik bosan melarikan diri dari kekaltu yang sememangnya masuk kedalam my home sweet home.. mula2 memang aku halau//halang laa gakk... lama-kelamaan, aku biar and lantewwkkauuleewwhh.. bukannyaa kau gigit aku pun.. geli sikit2 je. :P sememangnya aku tak kesah.. tapii, yang membuatkan aku mrah adalah kau meninggalkan kau punyaa syap yang beribu-ribu tuu.. naik bulu aku nak sapu! kau ingat kau boleh jadi cam manusia ke? matimeninggalkannama? kau tuu mati meninggalkan sayap.. takpelaa, selagi aku ade tenaga aku akan sapu sampailaahh musim hujan berakhir.. and smpai laa kau getlost from myhouse!!
asaltakbosannlaa~
hari2 hampa pi skolaa, hampa just duduk wat keja.. kalau hampa takda keja?? silap hari bulan hampa bule bunuh orang naa! so, kepada my beloved friends, don't come to me if i am crazy bored'' okay? let it go haa.. a-z= smpai skolahh, 7:15 mssuk klass, duduk, lama sikit, pergi bengkel, a few mins, go to the lab, then, help tc doin' anythin suppose.. last, go to the class back,, ''do your work'' wtf?? mmg aku baca novel//komik//majalah//etc laa.. that's why laa aku punyaa nafsu taknak datang tuu kuat.. -__' tapi aku datang jugak.. sebab tak datang sekkbgsaan takde nikmatts klau petang ade.. landing,watching,listening and so on.. tapi aku tak penah menafikan yang sch aku is the best for me! aku tahu, klau plajar lain mesti kate sch die the best'' sbab die sch kat situu, alaahaii beselaa tuu.. anda punyaa, syangilaa slagi boleh disyangi.. <3 it until the last breath like that sentence!
okay, smpai sini je haa~ aku malas lewhh.. korang pon tahu aku nii pemalas kan?? aku memang pemalas.. gaban'' tapi malas ada makna haa!!! okay taitaitai.. :)
the moral from the story below is we must always spiritful when we get up from dream and go to school. always think of our life and ignore the stupid thing. always find a good friend and take care of the relationship okay? :D

No comments:

Post a Comment