Sunday 23 October 2011

haa, result? bilaaa mau datang?? :O

ermmm.. sumpah klau korang tengok ter vs. sel hari tuu.. amirulhadi memang sebijiklaa dengan kim hyung joon tak cayaa check this people at the google chrome.. memang serupa, definetly! tapi, well ter laa yang menang and mara to the next stage.. peteh ganu peteh!! continue your work greatly! btw, aku memang sudah bosan dengan line yang memang mcam taikk lembuu yang tak habeh2 nak jam and stuck in the moment.. :P memang nak msuk longg kutt menatang nii.. >,<
upsr's results when? give me the courage to face this faith! :O sedikit nervous actually.. tapi nak wat camne kann? takkan taknak ameklak kputusan. /orglentaksesabar,dietaknakpolakk\ memang klau dpat langkawi laa jwabnyee.. dah ckup bosan dgn free holiday ni..'' hadiah je, bercuti di pulau langkawi, terengganu laa.. and so on. tapi okay laa tu, dpat ganjarankan?? pnat2 berusaha, adelaa habuannyaaa.. :P klau aku dpat 5a, sumpah, time tunggu cikgu sbut nama sekor2 yg berjaya, aku siap2 amek wudhu' and klau nama aku tersenarai, alhamdulillah and aku akan terus naik tingkat 3 and buat sujud syukur [insyaallah] AMIN!!
ckap psal result upsr yang coming soon, memang holiday in our mind laa kan? :) yezz, exactly, absolutely, definetly and tepat skali! semua orang sukakan cuti plus panjang kann.. include me, offkos!!  :O bila dah cuti memang aku akan luangkan masa cutii aku dengan buat preparation for the next year polakk..'' and aku harap2 sangat dpat enter asrama and live happily there :P uhh,, sememeynye asrama tmpat yang byak nikmettsssss~ ;) everything are there, cool and matured student... and so on!! (bijekk) aku nak grab this chance kuat2.. aku takkan lpaskannya! --eksaitedd la polakk--
lagipun dgar crite sbp kbyakan nak amek bdak luar bandar.. padan muka org bandarr!! :p hekehe, jgn trasa tau! saje je nii.. ade chann lee camni,, perfectly aku memang batak asrama and aku akuinya! korang ckaplaa aku ni shock culture tapi act nope~ it's just one of my big dream, and ofkos i'm happy if i got it! don't you? didn't you? klau korang still tought me like that, it was a big fault! :o because i believe, all the people in this world will happy if they get what they want even small//tiny thing.. right??
memey tap lenaaa laaa eden.. tap dapaitt nangih edeen! :'( [p/s:don't ever talk about this with me!] aku tak suka perkataan kalau.. very crap and hate it!! somashhh,, klau tu, klau ni... cube ckap yaaa,, memang aku sukaaa sangat! cause it will fire me up! and burn me up! aku sayang sangat orang yang selaaluu give me adivises when inneed, give me opinions when i ask, fire me up when i sad or upset and make me happy all day,, you are perfectly good to me!! and ofkos i will find you if i already catch-up my dream.. one day..'' never forgetting you.. never erasing you from my memory.. <3 u moreeee~~
my moto: always be me  no one can change it! who can, i will respect!! tabikkk, sir!! ~.~ aku paling benci laa klau orang cuba nak ubah pendirian aku.. except: bendda tuu bad habit or something that make other people uncomfortable with me.. and tegur dulu klau boleh.. and klau nak tgur tuu polite and beware! think before you say to me.. if i touched, i will not forgive you unless you are asking for aplogise.. /mestilaa,lautak,dosa\ ckup tiga hari jee :P siutt jeehh
k laa k baii, nanti ada masalaa kita bantaii ---''' paipaipai <3

No comments:

Post a Comment